Sampo Kingdom: Spaziu per i zitelli Espertu di persunalizazione in legnu massiu !

 Regnu Sampo : A sicurezza di a stanza di i zitelli hè u più impurtante

4

Regnu Sampo: Sicurezza materiale: sceglite un altu gradu di prutezzione di l'ambiente, mobili in legnu solidu per i zitelli, pittura à l'acqua hè sicura è ecologica.

3

Regnu Sampo : Sicurezza di u disignu : mobili fissati à u muru, anti-ribaltamentu, angoli arrotondati à 360 °, anti-collisione, venti di l'armari, anti-soffocation, buffer di chiusura di cassetti, anti-pinch.

Regnu Sampo: Un sonnu còmode è di alta qualità hè essenziale per a crescita di u zitellu

7

Regnu Sampo :L'abbinamentu di u culore di l'area di dorme pò sceglie unu o dui culori di luce, chì ponu calmà e vostre emozioni è aiutanu à dorme rapidamente.Ùn mischjà micca i culori cù alta saturazione.

Regnu Sampo: I zitelli in u periodu di crescita si sviluppanu rapidamente, u lettu ùn deve esse micca troppu chjucu o troppu bellu, l'altezza di u lettu ùn deve esse troppu altu, a larghezza di u lettu unicu hè abbastanza, aiutarà à aumentà u sensu di i zitelli. sicurità.

 

5


Regnu Sampo: Crià un Ambiente di Apprendimentu Indipendente hè impurtante

9

Regnu Sampo :A separazione di l'area di studiu da l'altri spazii aiuta à cultivà l'enfasi di i zitelli nantu à l'apprendimentu.Cum'è a parte principale di l'area di studiu, u desk deve esse situatu davanti à una finestra luminosa in a stanza.

Regnu Sampo: L'altezza di scrivanie è sedie deve esse còmode è regulabile per adattà à a crescita di l'altezza di i zitelli, a combinazione di almacenamento aperta + chjusa, i scaffali di scrivania sò convenienti per l'urganizazione di i libri, i cassetti ponu cuntene materiale di scola.

 


Regnu Sampo : Hè impurtante di cultivà e cumpetenze suciale di i zitelli

11

Regnu Sampo :L'area di attività di i zitelli hè un spaziu relativamente flexible.Hè simplice di mette direttamente una moquette, chì hè calda è cunfortu,O stallate una tenda per creà un lettu di castellu di ghjocu.

 

Regnu Sampo : Hè assai impurtante di cultivà e parolle di i zitelli è di cultivà l'abitudini di almacenamento di i zitelli

 

12

Regnu Sampo : Cume u zitellu cresce, ci saranu sempre più cose.Chì u zitellu participà à a classificazione di ogni ghjornu, chì pò cultivà l'abitudine di almacenamentu indipendente di u zitellu.U vestitu di i zitelli è i ghjoculi ponu esse guardati in una varietà di metudi di almacenamento, cum'è u almacenamentu di muru, u almacenamentu di cassetti, ecc.L'scelta di u mobili di i zitelli pò esse relativamente aperta è bassa in altezza, perchè i zitelli ponu facilmente ghjunghje.

13

Sampo Kingdom hà determinatu a nostra selezzione di prudutti furnisce strategie multi-stile in u mondu di i zitelli cum'è letti di casa per bambini, letti a castello, letti a soppalco, letti singoli per bambini e letti singoli, lettini, lettini e tavoli per cambiare, comò e cassetti, librerie e scaffali per bambini, Scrivanie è sedie per i zitelli.Accettamu cumplettamente prudutti è prughjetti persunalizati, u serviziu OEM è ODM chì offre suluzioni one-stop per e camere di i zitelli.Tuttu ciò chì fate hè di discussione di a vostra idea o di e foto cun noi, Salvemu u vostru tempu risparmià u vostru costu.

Sampo Kingdom, a persunalizazione di e camere di i zitelli ùn hè micca limitata à i zitelli, flexible, cambiabile, liberu di sceglie, sicura è amichevule à l'ambiente, perchè più zitelli anu un spaziu di crescita sana è felice.

Regnu Sampo, espertu di persunalizazione in legnu solidu di u spaziu di i zitelli.

 Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di Postu: 28-sep-2022