1 stanza per dui zitelli · Treasure Camera di i zitelli persunalizazione in legnu massiu!

Dormi

Regnu Sampo : indipindente l'un da l'altru, a fragranza di u sonnu

新闻用图6 (1)

Regnu Sampo : A cuccetta inferjuri hè più larga chè a cuccetta suprana.I genitori piglianu cura di i zitelli più chjuchi per dorme nantu à a lettiera inferjuri, è i zitelli più vechji dorme nantu à a so lettiera superiore indipindente.Questu evita di ghjucà prima di andà in lettu è ùn si disturberanu micca l'altri quandu crescenu.A privacy hè rispettata

Regnu Sampo: A scala in stile di cassetti hè pensata per esse sicura è stabile, mentre furnisce più spaziu di almacenamento, cultivà sottilimente l'abitudini di almacenamento di i zitelli, risparmià assai tempu per i genitori è aumenta a divertimentu di cullà à u lettu.

新闻用图6(2)
新闻用图6(3)

Regnu Sampo : U disignu di u lettu altu è bassu di i zitelli prufessiunali persunalizati, l'altezza di u bordu di guardrail hè più grande di 30 cm, è a sicurità di u zitellu pò esse garantita dopu à mette nantu à u colchju.U disignu scientificu di a distanza di u guardrail hè di 6 cm per impedisce u zitellu di slipping è riduce u risicu di chjappà in mani è pedi.

Storage
Regnu Sampo : Distribuzione raghjone, senza lite

Regnu Sampo : Per l'armarii di almacenamento, una persona un armariu o una persona a mità, per evità i disputi di i zitelli per via di l'articuli sovrapposti, ma ancu per cultivà l'abitudine di almacenamiento indipendente è rispettu a privacy di l'altri.

新闻用图6 (4)
新闻用图6(5)

amparà
Regnu Sampo : Comunicazione è mutivazione, boni voti

Regnu Sampo : Un ambiente ordinatu pò migliurà l'efficienza di l'apprendimentu.Ci hè un locker à i dui lati di u desk, unu per ogni persona.Ci hè ancu un spaziu di almacenamentu sottu u muru.Ci sò posti per mette ghjoculi è libri, perchè i zitelli ponu sviluppà un bonu abitudine di l'autodisciplina da a zitiddina.

新闻用图6(6)
新闻用图6(7)

Sampo Kingdom hà determinatu a nostra selezzione di prudutti furnisce strategie multi-stile in u mondu di i zitelli cum'è letti di casa per bambini, letti a castello, letti loft, letti singoli per bambini e letti singoli King, lettini e tavoli per cambiare, comò e cassetti, librerie e scaffali per bambini, bambini. Scrivanie è Sedie.Accettamu cumplettamente prudutti è prughjetti persunalizati, u serviziu OEM è ODM chì offre suluzioni one-stop per e camere di i zitelli.Tuttu ciò chì fate hè di discussione di a vostra idea o di e foto cun noi, Salvemu u vostru tempu risparmià u vostru costu.

Sampo Kingdom, a persunalizazione di e camere di i zitelli ùn hè micca limitata à i zitelli, flexible, cambiabile, liberu di sceglie, sicura è amichevule à l'ambiente, perchè più zitelli anu un spaziu di crescita sana è felice.

Regnu Sampo, espertu di persunalizazione in legnu solidu di u spaziu di i zitelli.

 Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di Postu: 07-Jan-2022