Spaziu di i zitelli: 2023 Sala di i zitelli Culore 5 Big Trends!

Regnu Sampo : Blu + biancu

U culore blu luminoso è liberu pò sempre dà à i zitelli un sensu di vitalità.Puderà cultivà a capacità di i zitelli di pensà indipindentamente, è pò ancu svegliate a sensibilità di i zitelli per scopre e cose.

Una volta chì u turchinu di "culore sicuru" hè vistu per un bellu pezzu, hè faciule per pruduce a fatigue visuale.À questu tempu, u rossu biancu pò esse usatu per cuncilià u blu sanu, è u spiritu di u turchinu hè ghjustu ghjustu per allargà u turchinu, per dà à i zitelli un spaziu di crescita straordinaria.

a
3

Regnu Sampo : Rossu + grisgiu

Rossu hè un culore cù attributi energetichi, chì rapprisentanu e caratteristiche di ottimisimu, upward, tenacity, curaggiu è pensamentu pusitivu.

A manera chì i zitelli percepiscenu u spaziu hè più delicatu di l'adulti.U culore generale di u spaziu ùn pò micca solu affettà l'emozioni di i zitelli, ma ancu a personalità di i zitelli in una certa misura.Cum'è u culore di l'ornamentu di u spaziu di a stanza di i zitelli, u rossu hà un sensu indescrivibile di tonu avanzatu, retro, ma ancu l'atmosfera di u culore internaziunale, rinfurzà a gioia di u spaziu di crescita di i zitelli, è crea un ambiente di casa luminoso è tranquillu per i zitelli.

4
5

Regnu Sampo : Verde + Grigiu

U verde hè situatu in a junction di culori friddi è caldi, è i zitelli anu una forte capacità di distingue u verde, chì dà à i zitelli un sensu di direzzione è misteru à un certu puntu.

Da a mostra di Milano 2022 à spiegà e risposte nantu à u verde, sia verde lichen o Holly green, o grass green and teal green, pò dà a ghjente un sensu di reverenza per a vita, vicinu à a natura, a vita calma è tranquilla.In listessu modu, quandu i stanzi di i zitelli sò decorati è persunalizati, diversi culori verdi sò usati per illuminà u spaziu è creanu un stilu diversificatu di u spaziu, chì ponu accurtà a cumunicazione trà i zitelli è a natura.

6
7

Sampo Kingdom : Gris + legnu

Gray, micca solu inclusive, dà una persona un sensu di maturità è sedate, relative à a cognizione mentale o à i zitelli maturi prima, pò esse usata in u tonu di culore generale di a stanza di i zitelli, pò allargà a linea d'età, evitendu a decorazione di u spaziu propiu è l'età fisiologica inconsistente. .

Risu grisu hè natu cù un sensu di avanzata, hè adattatu per u sensu simplice è raffinatu di a linea per sprime l'intelligente è gentile di u zitellu, soprattuttu in i mobili di legnu solidu ligeru, hè più faciule per protruder l'emozione di risu grisgiu, pò esse assai bonu per guidà u zitellu per stabilisce u pensamentu raziunale, chì mostra un sensu assai avanzatu di stile di crescita.

8
9

 Sampo Kingdom: Combinazione multicolore + culore di collisione di spell

A combinazione multicolore in un certu sensu, ch'ella sia un culore di splicing o una collisione di culori audaci, pò stimulà u desideriu di i zitelli di scopra e cose da i sensi visuali, è poi dà à i zitelli per creà un spaziu luminoso è piacevule.

U culore di splicing hè più adattatu per i zitelli calmi è gentili.Tende à esse raziunale è dolce in l'espressione spaziale, è ùn hè micca faciule d'apparisce a fatigue estetica.Hè adattatu per a decorazione di a casa in stile mudernu è simplice.

10
11

Sampo Kingdom hà determinatu a nostra selezzione di prudutti furnisce strategie multi-stile in u mondu di i zitelli cum'è letti di casa per bambini, letti a castello, letti a soppalco, letti singoli per bambini e letti singoli, lettini, lettini e tavoli per cambiare, comò e cassetti, librerie e scaffali per bambini, Scrivanie è sedie per i zitelli.Accettamu cumplettamente prudutti è prughjetti persunalizati, u serviziu OEM è ODM chì offre suluzioni one-stop per e camere di i zitelli.Tuttu ciò chì fate hè di discussione di a vostra idea o di e foto cun noi, Salvemu u vostru tempu risparmià u vostru costu.

Sampo Kingdom, a persunalizazione di e camere di i zitelli ùn hè micca limitata à i zitelli, flexible, cambiabile, liberu di sceglie, sicura è amichevule à l'ambiente, perchè più zitelli anu un spaziu di crescita sana è felice.

Regnu Sampo, espertu di persunalizazione in legnu solidu di u spaziu di i zitelli.

 Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022