Sampo Kingdom 2022 Shenzhen Furniture Fair!

Regnu Sampo

A Fiera Internaziunale di Mobili di Shenzhen 2022 hè ghjunta à una cunclusione riescita, è u "Mundu futuru di u Spaziu di i zitelli - Soluzioni spaziali per i zitelli" di Sampo Kingdom hè ghjuntu à una cunclusione perfetta.

Le "8 SUITE A TEMA" DI Sampo Kingdom catturanu l'arte diarcu circularè u disignu di a porta à traversu u tempu è u spaziu, attraendu parechji visitatori per apprezzà, cunsultate è ricunnosce, è vincìu u premiu di "Intraprisa di cinque stelle di Selezzione Strict Quality" è "China Green Superior Quality Assessment", chì permette constantemente à i zitelli per un megliu futuru.

ii

Sampo Kingdom : New Space, New Future

Sampo regnu cum'è una marca di capu di famiglia di i zitelli, sta mostra, cù u mondu futuru "i zitelli - i zitelli suluzione spaziu amichevuli" jing yao aspettu, lanciamentu luce di francese suite di lussu cù u logu cuntrattu un tutale di ottu temi, purtendu HongMeng à sistemu, custruì u spaziu di crescita di l'intelligenza di i zitelli, ghjucà à cresce un novu modu, abbracciandu un novu spaziu di vita, innumerevoli ochji, "Burning" hà splutatu l'audienza!

U padiglione di u Regnu Sampo piglia l'arcu di l'arti cum'è a fonte di u spaziu, rompe u disignu di l'esposizione cunvinziunali, è piglia a forma di a porta à traversu u tempu è u spaziu, attraendu parechji visitatori per piantà è fighjulà.

Cù u cuncettu di "ghjocu di i zitelli, divertimentu in casa", l'ottu serie di esibizioni ùn solu risponde à i quattru bisogni funziunali di a vita di a casa di i zitelli, ma ancu alimentanu i bisogni psicologichi è di crescita di i zitelli, creendu un novu spaziu amichevule, attivu è interessante per crescita di i zitelli, è persunalizà u stilu di vita esclusivu di a casa di i zitelli.

 

2
4

Regnu di Sampo : Interviste Autorità Media, Testimone a Forza di a Marca

L'Esposizione di u Regnu Sampo di quist'annu hà attrattu a famiglia Tencent, a casa NetEase, Toutiao è altri media auturitarii di l'industria sò ghjunti in scena per entrevista.Trà elli, in l'entrevista cù Yao Peng, vicepresidentu di u marketing di u canali di Sampo Kingdom, chì fattori preferiranu i cunsumatori quandu sceglienu mobili per i zitelli in u futuru, è cumu u regnu Songbao risponde à a dumanda di i cunsumatori?

5

A qualità è u putere di a marca sò preoccupazioni impurtanti per i cunsumatori quandu compranu mobili per i zitelli, hà dettu Yao Peng, vicepresidentu di marketing di canali.

In u futuru, u mercatu ùn serà più una cumpetizione di produttu unicu, ma una cumpetizione sana trà e marche.A sicurità è a prutezzione di l'ambiente, u verde è a salute ùn sò più l'appellu iniziale di u mobili di i zitelli, hè diventatu u standard di basa di u mobili di i zitelli.L'imprese ùn deve micca solu risolve i bisogni basi di a vita di a casa di i zitelli è a crescita, ma ancu di cunsiderà a cultura di a parsunalità di i zitelli è a custruzzione di u spaziu mentale di i zitelli, creanu un novu spaziu di vita è un novu stilu di vita per i zitelli cù The Times, è constantemente empowering i zitelli. crescita.

6

Sampo Kingdom : Pienu d'onore, arte di dialogu di qualità

In u travagliu "Star Rating" di a 37th Shenzhen International Furniture Fair è a Shenzhen Fashion Design Week, Sampo Kingdom hè statu onoratu d'esse nantu à a lista, hà vintu a certificazione di "Five-star Enterprise of Strict Quality Selection", è hà vintu u certificatu onorariu. di "China Green Excellent Quality Assessment", è hà stabilitu un mudellu standard per l'industria di u mobili di i zitelli in Cina.

3

Regnu Sampo : U primu Istitutu di stili di vita in casa di i zitelli hè statu ufficialmente stabilitu

 L'epidemie hà cambiatu u modu di vita di i zitelli in casa è u modu di pruduzzione è u funziunamentu di l'imprese.I novi fluttuazioni ecunomiche è l'ambienti generale in discendenza, dopu tuttu, anu causatu una seria di cambiamenti suciali.

Braving u regnu Sampo, buck a tendenza, cum'è u primu campu di famiglia stabilitu di i zitelli "istitutu" u modu di vita chì occupanu a casa di i zitelli i zitelli di l'imprese di casa, cù una forte ricerca è tecnulugia di sviluppu è a squadra di design di l'industria, u spaziu di sviluppu di u zitellu innovativu, presta attenzione à i novi sceni di a vita, studiarà u toccu tavulinu intelligenti è i sistemi intelligenti di u spaziu di vita di i zitelli chì occupanu a casa, Fate a crescita di i zitelli più interessanti, è preparanu per u futuru in u spaziu di crescita intelligente.

 

12

U stabilimentu di a casa di i zitelli Life Style Research Institute hè Sampo Kingdom à traversu i so propri anni di ricerca in prufundità, cù l'attitudine prufessiunale è a precipitazione di l'industria, per scuntrà i bisogni multidimensionali di i cunsumatori è u spaziu di crescita verde di i zitelli per creà, è prumove in permanenza. l'implementazione è l'ottimisazione di i normi di mobili di i zitelli.

Future, Sampo Kingdom hà da traversu investigazioni profonde è ricerca, spiegà constantemente a logica sottostante, affittendu à big data è capacità intellettuale digitale, per a crescita di i zitelli per purtà una sperienza d'alta qualità di a vita chì occupanu a casa, pò ancu scuntrà i genitori. à a cultura di a parsunalità di u zitellu, a custruzzione di a parsunalità, l'interessi, i bisogni spaziali ausiliarii, per inspirà i zitelli cun esplorazione per u futuru di u mondu.

 

11

Regnu Sampo : Versu u futuru · persunalizazione di luce .chì permette a crescita

Cum'è l'impresa di benchmarking di l'industria di i mobili di i zitelli, Sampo Kingdom hà da seguità a tendenza di a tendenza di The Times, seguita da a pulitica cinese è a pulitica di l'educazione, da u puntu di vista di u pruduttu, darà un serviziu 2.0 più cumpletu, persunalizatu, più a tendenza di U Tempi è u mercatu di i prudutti più cumpetitivi, aghjurnà l'usu di materiale, u fattore di sicurezza d'usu audace materiale di prutezzione di l'ambiente altu, Crea un novu spaziu di crescita per i zitelli, da a persunalizazione di luce vita luminosa multi-culore toccu crescita di i zitelli, apre u stile pienu di i prudutti chì coprenu tutta a circulazione di u campu, chì permettenu à i zitelli di cresce sani.


8
7

U successu di un pruduttu deve avè u sustegnu di a marca, a marca dà à u pruduttu un forte putere.

In attesa di u futuru, Sampo Kingdom hà da custruisce un sistema di operazione sana, creà prugrammi di marketing persunalizatu multidimensionale è multidimensionale cù servizii di marketing digitale, intelligenti è attivi, è furnisce un forte sustegnu per a crescita di i zitelli in u futuru.

10
9

Sampo Kingdom hà determinatu a nostra selezzione di prudutti furnisce strategie multi-stile in u mondu di i zitelli cum'è letti di casa per bambini, letti a castello, letti a soppalco, letti singoli per bambini e letti singoli, lettini, lettini e tavoli per cambiare, comò e cassetti, librerie e scaffali per bambini, Scrivanie è sedie per i zitelli.Accettamu cumplettamente prudutti è prughjetti persunalizati, u serviziu OEM è ODM chì offre suluzioni one-stop per e camere di i zitelli.Tuttu ciò chì fate hè di discussione di a vostra idea o di e foto cun noi, Salvemu u vostru tempu risparmià u vostru costu.

Sampo Kingdom, a persunalizazione di e camere di i zitelli ùn hè micca limitata à i zitelli, flexible, cambiabile, liberu di sceglie, sicura è amichevule à l'ambiente, perchè più zitelli anu un spaziu di crescita sana è felice.

Regnu Sampo, espertu di persunalizazione in legnu solidu di u spaziu di i zitelli.

 Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di Postu: Set-09-2022