persunalizazione: Perchè u 95% di i genitori sceglienu a persunalizazione prufessiunale di a stanza di i zitelli

1

Regnu Sampo: Una zitiddina felice hè assai impurtante per i zitelli, è u spaziu per a crescita felice hè ancu più impurtante.Una stanza di i zitelli cù punteggi perfetti hè un portu sicuru è caldu cum'è i genitori, chì permette à i zitelli di scopre liberamente u mondu scunnisciutu.

19

1. Sicurezza è prutezzione di l'ambiente: prutegge a zitiddina sana di i zitelli

Regnu Sampo: Semu assai esigenti nantu à a scelta di materie prime.Selezziunate u legnu solidu nordicu importatu da FSC, un arbulu hà bisognu di sperimentà 80 inguerni friddi in un locu estremamente friddu, è solu u megliu 40% - a cunchiglia hè finalmente scelta.

U legnu solidu di alta qualità hà subitu 18 prucessi ingeniosamente lucidati per mantene a struttura calda è umida di u legnu.A vernice d'acqua sicura è ecologica hè aduprata per eliminà a formaldeide da a fonte è rende u spaziu di crescita di u zitellu più vicinu à a natura.

Da a selezzione di materiale à l'artigianalità, da a struttura à i dettagli, Songbao Kingdom guida in qualità, superiore à i standard naziunali è paragunabili à i standard internaziunali.

Ogni mobili hè statu testatu ripetutamente da i normi corporativi, ùn hè micca solu a fiducia per entra in a porta di l'ispezione di qualità prufessiunale, ma hè ancu ricunnisciutu da parechje urganisazioni autoritarii.

3
4

Regnu Sampo: Ogni angulu chì pò esse sbattutu hè cuncepitu cum'è un angulu arrotondatu à 360 ° cù linee gentili per prevene i zitelli da ferite.Dispositivu di ventilazione di l'armadiu, ci sò i zitelli chì amanu ammuccià in l'armadiu in casa, i genitori ùn anu più da preoccupari di a paura

5
6

Regnu Sampo : A sicurità di entra è fora di u lettu hè sempre u prublema più preoccupante per i genitori.Songbao Kingdom cuncepisce l'altezza di u guardrail board per esse più grande di 30cm, è u colchju hà una altezza sicura;i pedali di scala mobile anti-skid è u disignu di groove sò stabili à ogni passu.

7

Regnu Sampo: I zitelli sempre turnanu e cose in casa.E porte di a stanza di i zitelli di "Sampo Kingdom" sò furnuti cù dampers Häfele impurtati da Germania.L'effettu cushioning pò prevene e mani di i zitelli da esse pizzicate.

        2. persunalizazione ingeniosa: spaziu limitatu, sogni illimitati

Regnu Sampo : In più di u sonnu, e funzioni core di a stanza di i zitelli includenu u ghjocu, u almacenamentu, l'apprendimentu è a socializazione.Cumu fà un picculu spaziu per fà queste?A persunalizazione in legnu solidu di e camere di i zitelli prufessiunali hà sempre un disignu ingegnosu chì ùn avete mai aspettatu.

8
9
10

Regnu Sampo : L'imaginazione di i zitelli hè infinita, ma u spaziu hè limitatu.A stanza di i zitelli di Songbao Kingdom hè persunalizata per creà un stile di vita unicu di crescita sana per i zitelli

11
12
13

3. A crescita accumpagnata : u lettu di i zitelli chì cresce

Regnu Sampo : I zitelli anu bisogni diffirenti per stanze di i zitelli à diverse età.Aduprate e preferenze di crescita di i zitelli per creà un spaziu di crescita sana è felice.

U "Regnu di i Sogni di i zitelli" spaziu di sognu interstellare per i zitelli per realizà i so sogni.L'incredibile ambientazione vela da quì.Integrazione di i sogni di i zitelli in a stanza di i zitelli hè u megliu rigalu per a crescita.

14
15
16

Sampo Kingdom : L'"ecologia intelligente" chì permette a crescita integra l'ecologia intelligente di l'Internet di Tuttu, aghjurnà e camere di i zitelli, persunalizà l'apprendimentu intelligente è a vita intelligente.
A stanza hè u spaziu di crescita più impurtante per i zitelli.Ùn deve esse micca solu sanu, sicuru è ecologicu, ma ancu risponde à i bisogni di crescita di i zitelli.Songbao Kingdom-Persunalizazione di a stanza di i zitelli prufessiunali in legnu solidu hè solu per dà à i zitelli un spaziu di crescita esclusivu megliu

Sampo Kingdom hà determinatu a nostra selezzione di prudutti furnisce strategie multi-stile in u mondu di i zitelli cum'è letti di casa per bambini, letti a castello, letti loft, letti singoli per bambini e letti singoli King, lettini e tavoli per cambiare, comò e cassetti, librerie e scaffali per bambini, bambini. Scrivanie è Sedie.Accettamu cumplettamente prudutti è prughjetti persunalizati, u serviziu OEM è ODM chì offre suluzioni one-stop per e camere di i zitelli.Tuttu ciò chì fate hè di discussione di a vostra idea o di e foto cun noi, Salvemu u vostru tempu risparmià u vostru costu.

Regnu Sampo Personalizazione prufessiunale di a stanza di i zitelli, per creà una casa di zitiddina felice per i zitelli, un locu induve pudete gode di i vostri sogni.

Sampo Kingdom s'impegna à fà un locu megliu per i zitelli in tuttu u mondu.

Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di post: 18-novembre-2021