U Ministru di l'Agricultura finlandese rende una visita maravigliosa in u regnu di Sampo

http://www.sampofurniture.com/

A matina di u 24 di marzu di u 2016, u Ministru di l'Agricultura di Finlandia, u Signore Kimmo Tiilikainen, è l'Ufficiale di l'Associazione di Cummerciu di Finlandia, Li Junying, anu visitatu a nostra cumpagnia Shenzhen Sampo Kingdom Household Co., Ltd, u presidente di u Signore Guo, u Chief Executive Officer di a nostra cumpagnia. un cordiale accolta è assistitu à a riunione.Dopu à a riunione, u nostru amicu di u Ministru di l'Agricultura finlandese hà visitatu a nostra fabbrica è hà discututu a tecnulugia avanzata è l'applicazione larga nantu à i nostri prudutti - Lettu di i zitelli è mobili di i zitelli parenti.

Avemu dui lati tutti dui purtatu conversazioni allegre è discussioni tecniche approfondite.

sampo news 02
Visita Sampo News 2016

Visità i nostri campioni di letti a castello per i zitelli in u nostru magazinu di marca Sampo Kingdom

Sampo News 2016 03 riunioni

In a cunferenza, avemu pigliatu l'accordu di cuuperazione longu in Kids Bed and Children Furniture.

Sampo Kingdom hè statu stabilitu in u 2001 cù un sognu grandile da u 1988, è dedichemu 20 anni per diventà una marca glubale creendu mobili innovatori, funziunali è d'alta qualità per i zitelli in u mondu sanu.Finu à avà, ci sò più di 1,000 magazzini di marca Sampo Kingdom situati in Cina, Giappone, Singapore, Malesia, Corea di u Sud, Tailanda è parechji altri paesi.

Sampo Kingdom s'impegna à fà un locu megliu per i zitelli in tuttu u mondu.

Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di post: 24-mar-2016