Solu per dorme ?Ùn si chjama micca una stanza di i zitelli !

A stanza di i zitelli hè più chè u sonnu

Regnu Sampo : Porta i diversi stadi di crescita di u zitellu.Ùn hè micca abbastanza per riempillu cù mobili di basa.Un spaziu chì hè più adattatu per a crescita sana di u zitellu deve esse creatu secondu e caratteristiche di crescita di u zitellu.
In seguitu à i principii di divertimentu, cunvenzione, cambiabilità è sicurità, pò dà à i zitelli l'oppurtunità di scopre liberamente, cultivà abitudini di vita indipendenti, è permettenu di avè un sensu di ordine è sicurità.

 

2

Interessante

Regnu Sampo : Vivace è attivu hè a natura di u zitellu.Un slide divertente è una scala ghjucabile è stivabile movenu u parcu di divertimentu in a stanza di i zitelli.
Creendu una casa d'arburu misteriosa, i zitelli ponu avè a so propria basa secreta;ci sò tanti muri in a casa, è ogni muru pò esse custruitu in un muru di diversi interessi.

3
4
5

Conveniente

Regnu Sampo: Per fà a vita indipendente più faciule, stà à l'altezza di u zitellu, sceglite mobili adattati per i zitelli, lasciate u zitellu participà à l'ordine di ogni ghjornu, è cultivà l'abitudine di almacenamentu indipendente di u zitellu.
Più compartimenti di almacenamentu di livellu bassu o cassetti sò convenienti per i zitelli per almacenà l'articuli in manu.Puderanu esse usatu cum'è u so propiu spaziu di almacenamiento, è ponu mette l'articuli in u cabinet per elli stessi per cultivà a so indipendenza è l'autonomia.

6
7
8

Variabile
Regnu Sampo : L'intenzione originale di a stanza di i zitelli hè di cambià cù i bisogni di crescita di u zitellu, è cambia constantemente secondu i bisogni di crescita di u zitellu.
Crea una stanza di i zitelli di tipu di crescita, fissata 4 metri quadrati per e funzioni basiche, per scuntrà u sonnu, u studiu è u almacenamentu di i zitelli.
U spaziu restu hè lasciatu in biancu cum'è un spaziu di crescita, è pò esse adattatu in modu flexible à l'intrattenimentu è l'interazzione suciale, u cultivamentu di l'interessu, u spaziu privatu, u spaziu parenti-figliolu, etc., secondu a crescita di u zitellu.

9
10

                                                                                                   Sicurezza
Regnu Sampo : A sicurità hè u più impurtante, prima di tuttu, a sicurità materiale.Songbao Kingdom sceglie u legnu solidu nordicu cù un altu livellu di prutezzione ambientale, pittura sicura è ecologica à l'acqua, per prutege a crescita sana di i zitelli.
U mobili hè fissatu nantu à u muru per impedisce u tipping;Angoli arrotondati à 360 ° per prevene i bumps;ventilatori di l'armari per impediscenu l'affucazione;smorzante e tamponamento della chiusura del cassetto, prevenendo le ferite da pizzico.Ogni disignu di dettagliu prutege a sicurità di i zitelli!

11
12
13

Sampo Kingdom hà determinatu a nostra selezzione di prudutti furnisce strategie multi-stile in u mondu di i zitelli cum'è letti di casa per bambini, letti a castello, letti loft, letti singoli per bambini e letti singoli King, lettini e tavoli per cambiare, comò e cassetti, librerie e scaffali per bambini, bambini. Scrivanie è Sedie.Accettamu cumplettamente prudutti è prughjetti persunalizati, u serviziu OEM è ODM chì offre suluzioni one-stop per e camere di i zitelli.Tuttu ciò chì fate hè di discussione di a vostra idea o di e foto cun noi, Salvemu u vostru tempu risparmià u vostru costu.

Songbao Kingdom, a persunalizazione di e camere di i zitelli ùn hè micca limitata à i zitelli, flexible è cambiante, liberu di sceglie, sicura è amichevule à l'ambiente, in modu chì più zitelli anu un spaziu di crescita sana è felice.

Regnu Sampo, espertu di persunalizazione in legnu solidu di a stanza di i zitelli, fate una vita megliu.

 Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di Postu: Dec-15-2021