Sampo Kingdom + Harmony, Tavola di Apprendimentu Intelligente di i zitelli!

1

Sampo Kingdom: Tecnulugia Intelligente AI, lasciate chì i zitelli amate l'apprendimentu

HarmonyOS hè cunnessu à u desk di apprendimentu, è u "AI Intelligent Learning Desk" sustene u cuntrollu di voce intelligente AI per cuntrullà l'altezza di u desk.

2

Sampo Kingdom: Prutezzione Soft Eye, Alleviate a Fatiga Visual

Tavola d'apprendimentu intelligente per i zitelli, pannellu regulabile, inclinazione d'angolo d'oru 30 ° +, corregge a postura sbagliata di i zitelli à u desk, vista scientifica Angle;Cù un desktop di culore di l'ochji naturali, una texture minima di velluto diffusa, un tipu di filtru per prutege a visione, allevia a fatigue visuale, tripla prutezzione cumpleta cura di a visione di i zitelli;Aghjunghjite u disignu automaticu anti-clip è a funzione di serratura per i zitelli, a sicurità è a preoccupazione, ricusate di amparà i picculi episodi.

3

Regnu Sampo : Materiale di Prutezzione Ambientale

Pinewood impurtatu da l'Europa di u Nordu hè sceltu da Sampo Kingdom.U legnu hà passatu a certificazione FSC, è u 40% di e parti d'alta qualità sò rigorosamente selezziunati.U legnu hà un rendimentu stabile, una dolcezza moderata è una durezza, cumminata cù a tecnulugia di trasfurmazioni di filetti, è hà una sensazione delicata senza barbe, impediscendu à i zitelli di sbattà è prutegge a sicurità di i zitelli.

4

Sampo Kingdom: Rivestimentu di prutezzione di l'ambiente

Cù acqua cum'è diluente è 78% per spruzzatura di granu di legnu, mette in risaltu u sensu naturali è ancu esteticu di u granu di lignu, è furnisce i zitelli cun un ambiente di apprendimentu verde sicuru è còmode.

5

Sampo Kingdom : Design unicu

Texture matte, morbida è micca dura, prutezzione di l'ochji in dui sensi per creà una atmosfera calda di apprendimentu, u pede di a tavola integrata in forma di slitta, elementi divertenti di i zitelli incrustati in a crescita è l'apprendimentu, registranu un pocu di zitiddina, creanu un spaziu di apprendimentu felice.

6

Sampo Kingdom hà determinatu a nostra selezzione di prudutti furnisce strategie multi-stile in u mondu di i zitelli cum'è letti di casa per bambini, letti a castello, letti a soppalco, letti singoli per bambini e letti singoli, lettini, lettini e tavoli per cambiare, comò e cassetti, librerie e scaffali per bambini, Scrivanie è sedie per i zitelli.Accettamu cumplettamente prudutti è prughjetti persunalizati, u serviziu OEM è ODM chì offre suluzioni one-stop per e camere di i zitelli.Tuttu ciò chì fate hè di discussione di a vostra idea o di e foto cun noi, Salvemu u vostru tempu risparmià u vostru costu.

Sampo Kingdom, a persunalizazione di e camere di i zitelli ùn hè micca limitata à i zitelli, flexible, cambiabile, liberu di sceglie, sicura è amichevule à l'ambiente, perchè più zitelli anu un spaziu di crescita sana è felice.

Regnu Sampo, espertu di persunalizazione in legnu solidu di u spaziu di i zitelli.

 Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di post: 20-oct-2022