Alliance Strategic |Sampo Kingdom X JD Home Firmatu a Cooperazione, per creà una crescita chì permette Win-Win!

U 26 di settembre di u 2022, a seconda Summit Naziunale di i Proprietari di Magazzini di JD Home Offline Stores hè stata tenuta in Kunming, Pruvincia di Yunnan.

Cum'è una marca firmata di strategia di casa Jingdong, Yao Peng, vicepresidentu di u marketing di u regnu di Sampo, hè statu invitatu à participà à u summit, è i cummercianti di casa Jingdong è e marche strategiche si sò riuniti per discutiri u novu mudellu di vendita di decorazioni di casa, è creà una vittoria. vince un novu futuru.

2

Regnu di Sampo: A Cuuperazione Profonda Porta u Futuru di i zitelli

U prughjettu di a tenda JD Home Offline hè u canali core autocustruitu di JD Home, chì s'impegna à creà una piattaforma di vendita è serviziu per risponde à i bisogni di i cunsumatori per arredamentu di casa di qualità è shopping one-stop.U so scopu cummerciale copre prudutti è servizii cum'è materiali di custruzzione, arredamentu di casa è necessità di ogni ghjornu.

U regnu Sampo cum'è a prima cuuperazione cù JD mobili di casa per i zitelli è imprese di mobili persunalizati, serà intornu à u "novu mudellu di vendita", "novi mudelli di cunsumu", "novi prudutti è servizii", furnisce i cunsumatori cù u spaziu di crescita di i zitelli prufessiunale più cumpletu, per custruì u futuru novi modi di vita di i zitelli, guidà i zitelli vive è novi tendenzi in u futuru.

3
4

Regnu Sampo: A forza di a marca dà à i prudutti più megliurenze

Sampo Kingdom hè stata prufondamente impegnata in u campu di u mobili di i zitelli per 21 anni.Ùn hè micca solu l'unità di scrittura standard di a specificazione generale di u disignu naziunale per i mobili persunalizati, ma ancu u pioniere di a persunalizazione di legnu solidu.Esplora continuamente u spaziu di crescita di i zitelli, sbloccare i bisogni di u spaziu di famiglia chjuca, scuntrà u riposu di crescita di i zitelli, l'apprendimentu in casa, l'almacenamiento, l'interazzione suciale, l'interessu di divertimentu cinque bisogni, per furnisce i cunsumatori soddisfatti, i zitelli piace, a soluzione generale di u spaziu di crescita di i zitelli one-stop.

Sampo Kingdom, 6 anni consecutivi per ottene a certificazione standard di Shenzhen, a certificazione hè più altu ch'è a certificazione standard naziunale in una certa misura, per cumpensà a mancanza di certificazione naziunale, più cura di a vita di crescita sana di i zitelli.Da i premii autoritarii di l'industria di u mobili, cum'è u Golden Tide Award, Gold Award, Silver Award è Bronze Award, à a certificazione EFC "Green furniture Excellent" di qualità cinque stelle, Sampo Kingdom hà tutte dimustratu a forza è a credibilità di a marca accumulata in i zitelli. mobili.

 

45

Sampo Kingdom : A selezzione di materiale hè una di e caratteristiche di i prudutti innovatori di Sampo Kingdom in l'ultimi 21 anni.Aderendu à a selezzione di legnu solidu Nordic, a selezzione di 80 anni di legnu adultu 40% di qualità, u legnu hà passatu a certificazione di u sistema forestale internaziunale FSC, per ottene standard elevati, esigenze elevate, alta qualità di legnu spaziu di crescita di i zitelli, per creà un spaziu sicuru è ambientale, chì permette à i zitelli di cresce sanu.

8

Sampo Kingdom: Crea un passu avanti win-win in u futuru

Cum'è una marca di punta in l'industria di a subdivisione di i mobili di i zitelli, a manu di Sampo Kingdom è JD Home sta volta hè una tendenza inevitabbile di un novu mudellu di cummerciale in u futuru, è ancu una finestra di visualizazione impurtante per una marca per passà versu u stadiu internaziunale.A cuuperazione in profonda di sta strategia ùn solu satisferà l'esperienza di i cunsumatori di prudutti è servizii d'alta qualità, ma permette ancu à Sampo Kingdom di scopre in profondità i bisogni diversificati di i cunsumatori, ponendu una basa solida per furnisce più alta qualità. è servizii precisi in u futuru.

In u futuru, Sampo Kingdom darà u ghjocu cumpletu à i vantaghji cumuni di "big platform + big brand + big traffic" per creà novi opportunità per a prumuzione mutuale è benefiziu mutuale trà piattaforma è marca.À u listessu tempu, di fronte à a crescita di i zitelli di a nova dumanda di i cunsumatori, furnisce ancu una soluzione generale di u spaziu di crescita più cumpleta, aderendu à i mobili prufessiunali di i zitelli è i servizii 2.0 persunalizati d'alta qualità, creanu un spaziu di crescita megliu per i zitelli, un passu avanti. à u futuru.

6

Sampo Kingdom hè diventata una marca di cuntrattu di strategia di casa JD, chì ùn hè micca solu una nova esplorazione di stabilisce un canali di vendita all-round, multi-livellu è novu, ma ancu una tendenza inevitabbile di u sviluppu futuru di risorse industriali.

Sampo Kingdom vi aderisce à u principiu di co-creazione è win-win, è cuuperà cù u sviluppu JD Home, dà piena ghjucà à i so vantaghji rispittivu risorsa, è scrive una nova situazione di crescita di i zitelli è u cunsumu.

 

Sampo Kingdom hà determinatu a nostra selezzione di prudutti furnisce strategie multi-stile in u mondu di i zitelli cum'è letti di casa per bambini, letti a castello, letti a soppalco, letti singoli per bambini e letti singoli, lettini, lettini e tavoli per cambiare, comò e cassetti, librerie e scaffali per bambini, Scrivanie è sedie per i zitelli.Accettamu cumplettamente prudutti è prughjetti persunalizati, u serviziu OEM è ODM chì offre suluzioni one-stop per e camere di i zitelli.Tuttu ciò chì fate hè di discussione di a vostra idea o di e foto cun noi, Salvemu u vostru tempu risparmià u vostru costu.

Sampo Kingdom, a persunalizazione di e camere di i zitelli ùn hè micca limitata à i zitelli, flexible, cambiabile, liberu di sceglie, sicura è amichevule à l'ambiente, perchè più zitelli anu un spaziu di crescita sana è felice.

Regnu Sampo, espertu di persunalizazione in legnu solidu di u spaziu di i zitelli.

 Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di Postu: Oct-08-2022