Tapio Anttila Collection Oy Pay a Cooperative Visit on Sampo Kingdom

Sampo News 2016 0530 4

A matina di u 30 di marzu di u 2016, l'apio Anttila Collection Oy da a Finlandia, u Signore Tapio Anttila è Jonas Hakaniemi, anu visitatu a nostra cumpagnia Shenzhen Sampo Kingdom Household Co., Ltd. Presidente u Signore Guo, u Chief Executive Officer di u nostru Regnu Sampo hà datu un un cordiale benvenutu è assistitu à a riunione.Dopu à a riunione, i nostri amichi anu visitatu a nostra fabbrica è hà discututu a tecnulugia avanzata in i nostri pruduzzione - Lettu di i zitelli è mobili di i zitelli parenti.

Avemu dui lati tramindui realizatu conversazioni allegre è discussioni industriali approfondite in u mondu di Designing & Manufacturing di mobili.

Sampo News 2016 0530 3
Sampo News 2016 0530 2

Visità i nostri campioni di Children Bunk in u nostru Showroom Sampo Kingdom

Sampo News 2016 0530 5

In a riunione per discutiri a più prufonda cooperazione in Kids Bed and Children Furniture.

Sampo Kingdom hà determinatu a nostra selezzione di prudutti furnisce strategie multi-stile in u mondu di i zitelli cum'è letti di casa per bambini, letti a castello, letti loft, letti singoli per bambini e letti singoli King, lettini e tavoli per cambiare, comò e cassetti, librerie e scaffali per bambini, bambini. Scrivanie è Sedie.Accettamu cumplettamente prudutti è prughjetti persunalizati, u serviziu OEM è ODM chì offre suluzioni one-stop per e camere di i zitelli.Tuttu ciò chì fate hè di discussione di a vostra idea o di e foto cun noi, Salvemu u vostru tempu risparmià u vostru costu.

Sampo Kingdom s'impegna à fà un locu megliu per i zitelli in tuttu u mondu.

Per più infurmazione, sentite liberu di mandateci un email,info@sampofurniture.como WhatsApp u nostruVendite or Serviziu dopu a vendita.


Tempu di Post: 30-May-2016